Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Przepraszam, przepraszam, przepraszam...

03:32 Unknown 0 Comments Category :

Tak wiem jak długo nic się tutaj nie działo, ale tym razem miałam tyle popraw, że ciężko, by mi było pisać jeszcze recenzje, posty itp. Inna sprawa, że skończyły mi się tematy do pisania, szczególnie jeśli chodzi o recenzje. I tu również muszę przyznać, że trochę zaniedbałam swoje czytelnicze plany, ale znów powody zwracają się w kierunku... szkoły. Na szczęście teraz mamy WAKACJE!!! I mam nadzieję, że nikt ze względu tych paru tygodni braku aktywności mnie nie od-obserwował, bo szykuje kilka niespodzianek, może jakiś konkurs... :) Choć Was obserwatorów jest niewiele, mam nadzieje, że choć troszkę mnie lubicie i zostaniecie na tym blogu.
Przedstawię Wam moje książkowe plany na lipiec i sierpień.

WAKACYJNA LISTA:

1. Czerwona Królowa, Victoria Aveyard 


2. Czarownica z Funtinel, Albert Wass


3. Black Out, Marc Elsberg


4. Igrzyska śmierci, Suzanne Colins


5. W pierścieniu ognia, Suzanne Colins


6. Kosogłos, Suzanne Colins


7. Władca pierścieni, J R. R. Tolkien


8. Fangirl, Rainbow Rowell


9. Futu.re, Dmitry Glukhovsky


10. Metro 2033, Dmitry Glukhovsky


11. Metro 2034, Dmitry Glukhovsky


13. Harry Potter, J. K. Rowling (wszystkie części)


Jest to bardzo ambitny spis :D wątpliwe, że mi się uda, szczególnie, że niektóre to wielkie, obszerne tomiszcza, które bardzo ciężko się czyta, ale może... Życzcie mi szczęścia i przedstawcie w komentarzach swoje wakacyjne plany, nie tylko książkowe, dajcie znać co z tego zbiorku czytaliście i jak Wam się podobało, tymczasem ja się z Wami żegnam. CZEŚĆ! :) 


RELATED POSTS

0 komentarze